i den där lilla bubblan

Hej!
 
Som min presentation nämner så väntar jag och min sambo vårt första barn. Det är tack vare detta jag startat upp min blogg igen, ja för jag har faktiskt haft denna blogg sen 2009 om jag inte minns helt fel, har dock tömt den helt på gammalt innehåll för att börja om på nytt. Då jag skrev väldigt mycket och ofta förut har jag självklart sparat "viktiga" inlägg för mig själv. 
 
Denna blogg har jag startat upp igen mest för att bara skriva av mig, men också för att nära och kära ska få följa min och Niklas vardag nu under graviditeten. Skulle det vara som så att fler personer vill följa är det självklart bara kul, men som sagt kommer detta inte vara någon "satsning" på en stor gravidblogg. Såna finns det redan tillräckligt många bra att följa. För ja, jag kan helt ärligt säga att min vardag just nu består av att följa just såna bloggar och även youtubers som delar med sig utav sina tankar och erfarenheter. Sen är det ju faktiskt väldigt roligt att kunna kika in på sin egen blogg och blicka tillbaka på allt man gjorde, tänkte och funderade på under graviditeten. Man kunde inte ana att det var så mycket man ska gå igenom från när man får positivt test fram till förlossningen som kommer ske i mars. Man är verkligen i en liten bubbla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0